سئو خارجی یا Off Page SEO چیست؟
페이지 정보
본문
مزیت سایت شرکتی
طراحی سایت شرکتی اولین قدم برای ورود به بازارهای دیجیتال است و همهگیری استفاده از اینترنت باعث گردیده تا شرکتها مشتاق به استفاده از خدمات متنوع دنیای آژانس دیجیتال مارکتینگ گردند.
تمام فعالیتهایی که خارج از سایت ما انجام شده و در نتایج جستجو (Serp) تاثیرگذار است را سئو خارجی می نامند.
چند میلیون سایت در سراسر دنیا وجود دارند که هر روز به تعدادشان اضافه میشود. چند میلیارد صفحه (Page) هم در کل اینترنت به وجود آمدهاند. وقتی کاربر عبارتی را جستجو کرد، موتور جستجو چطور بهترین نتایج را به کاربر نشان دهد؟ آیا سئو داخلی یا On Site کافی است؟ اگر سایت A و سایت B در یک حوزه فعالیت کنند و هر دو سئو داخلی قویای داشته باشند. کدام سایت لیاقت رتبه بالاتر را دارد؟
اینجا مفهوم سئو خارجی شکل میگیرد. اگر هر دو سایت A و B در یک سطح باشند، گوگل اعتبار سایتها را بررسی کرده و سایتی که محبوبتر است را در رتبه بالاتر قرار میدهد.
اوایل که کار سئو را شروع کردم، پیش خودم فکر میکردم اگر یک سایت به بهترین شکل ممکن تولید محتوا کند و کار خودش را درست انجام دهد، حتما به چشم گوگل آمده و نیازی نیست برای رتبه گرفتن دست به دامن Off Page Seo شود. اما اشتباه میکردم. اصلا اینطور نیست. شما هم نباید این موضوع را بیاهمیت بدانید. هر چند که امروزه گوگل و الگوریتمهایش بسیار پیشرفت کردهاند اما هنوز هم Off Page Seo و پارامترهای آن، در رتبهبندی سایتها نقش مهمی دارند.
سئو خارجی شامل چه مواردی است؟
تگهای H یا Heading Tags شامل ۶ تگ میشوند که برای عنوانبندی مطالب در صفحات وب استفاده میشوند. این تگها به ترتیب اهمیت و اعتبار از اعداد 1 تا 6 دستهبندی میشوند. یعنی ما تگهای H1 ، H2 ، H3 ، H4 ، H5 و H6 را داریم و برای بخشهای مختلف محتوای سایتمون از این تگها استفاده میکنیم تا یک ساختار بهینه سازی شده از محتوای سایتمون رو به ربات های موتور جستجو ارائه بدیم و به موتورهای جستجو برای درک صحیح معنای محتوای سایت کمک بکنیم.
Authority یا اعتبار دامنه: بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ دامین آتورینی (DA) یک سیستم محاسبه امتیاز در موتورهای جستجو است که توسط کمپانی Moz توسعه داده شده است. این ابزار یک عدد از ۱ تا ۱۰۰ به هر سایت (دامنه) اختصاص داده و هر دامنهای که عدد بالاتری داشته باشد شانس بیشتری برای رتبه گرفتن و حضور در نتایج جستجو دارد.
Moz پارامترهای مختلفی را بررسی کرده و به سایتها امتیاز میدهد مثلا چه تعداد لینک به ریشه اصلی سایت مثلا DGding.com داده شده است. بهتر شدن عدد دامین آتوریتی به صورت لگاریتمی است. یعنی رفتن از عدد 20 به 30 راحتتر از رفتن از عدد 70 به 80 است. ابزارهای زیادی برای محاسبه دامین آتوریتی سایتها وجود دارند. مثلا میتوانید از ابزارهای Keyword Explorer یا Link Explorer که Moz ساخته است، برای پیدا کردن دامین آتوریتی یک سایت استفاده کنید.
Page Authority یا اعتبار صفحه: طراحی وب سایت پیج آتوریتی (PA) یک سیستم شبیه بهDomain Authority است. با این تفاوت که به جای امتیاز دادن به ریشه اصلی دامنه، به صفحات مختلف امتیاز میدهد. یعنی هر پیج در اینترنت یک امتیاز از 1 تا 100 دریافت میکند و هر چقدر این عدد بیشتر باشد نشانه بهتری برای اعتبار آن صفحه است. با Keyword Explorer علاوه بر دامین آتوریتی، پیج آتوریتی صفحه را هم میبینید.
یک بک لینک خوب شامل چه مواردی است؟
همه چیز برای شروع کار به قالب سایت و ایجاد یک سایت برمیگردد. سایت بستر اصلی پیادهسازی مفاهیم سئو بوده و باید به طور پیشفرض یک سری استانداردها را رعایت کند. یعنی طراحی قالب سایت ما طوری باشد که Seo Friendly بوده و به سئو راحتی توسط موتورهای جستجو درک شود. یه این بحث اصطلاحا Website Theme SEO هم میگویند.
ساختار اصلی یک سایت را کدهای HTML تشکیل میدهند. یعنی همه چیز در آخر تبدیل به HTML شده و به کاربر نشان داده میشود.
زبان برنامهنویسی HTML
طراحی سایت شرکتی اولین قدم برای ورود به بازارهای دیجیتال است و همهگیری استفاده از اینترنت باعث گردیده تا شرکتها مشتاق به استفاده از خدمات متنوع دنیای آژانس دیجیتال مارکتینگ گردند.
تمام فعالیتهایی که خارج از سایت ما انجام شده و در نتایج جستجو (Serp) تاثیرگذار است را سئو خارجی می نامند.
چند میلیون سایت در سراسر دنیا وجود دارند که هر روز به تعدادشان اضافه میشود. چند میلیارد صفحه (Page) هم در کل اینترنت به وجود آمدهاند. وقتی کاربر عبارتی را جستجو کرد، موتور جستجو چطور بهترین نتایج را به کاربر نشان دهد؟ آیا سئو داخلی یا On Site کافی است؟ اگر سایت A و سایت B در یک حوزه فعالیت کنند و هر دو سئو داخلی قویای داشته باشند. کدام سایت لیاقت رتبه بالاتر را دارد؟
اینجا مفهوم سئو خارجی شکل میگیرد. اگر هر دو سایت A و B در یک سطح باشند، گوگل اعتبار سایتها را بررسی کرده و سایتی که محبوبتر است را در رتبه بالاتر قرار میدهد.
اوایل که کار سئو را شروع کردم، پیش خودم فکر میکردم اگر یک سایت به بهترین شکل ممکن تولید محتوا کند و کار خودش را درست انجام دهد، حتما به چشم گوگل آمده و نیازی نیست برای رتبه گرفتن دست به دامن Off Page Seo شود. اما اشتباه میکردم. اصلا اینطور نیست. شما هم نباید این موضوع را بیاهمیت بدانید. هر چند که امروزه گوگل و الگوریتمهایش بسیار پیشرفت کردهاند اما هنوز هم Off Page Seo و پارامترهای آن، در رتبهبندی سایتها نقش مهمی دارند.
سئو خارجی شامل چه مواردی است؟
تگهای H یا Heading Tags شامل ۶ تگ میشوند که برای عنوانبندی مطالب در صفحات وب استفاده میشوند. این تگها به ترتیب اهمیت و اعتبار از اعداد 1 تا 6 دستهبندی میشوند. یعنی ما تگهای H1 ، H2 ، H3 ، H4 ، H5 و H6 را داریم و برای بخشهای مختلف محتوای سایتمون از این تگها استفاده میکنیم تا یک ساختار بهینه سازی شده از محتوای سایتمون رو به ربات های موتور جستجو ارائه بدیم و به موتورهای جستجو برای درک صحیح معنای محتوای سایت کمک بکنیم.
Authority یا اعتبار دامنه: بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ دامین آتورینی (DA) یک سیستم محاسبه امتیاز در موتورهای جستجو است که توسط کمپانی Moz توسعه داده شده است. این ابزار یک عدد از ۱ تا ۱۰۰ به هر سایت (دامنه) اختصاص داده و هر دامنهای که عدد بالاتری داشته باشد شانس بیشتری برای رتبه گرفتن و حضور در نتایج جستجو دارد.
Moz پارامترهای مختلفی را بررسی کرده و به سایتها امتیاز میدهد مثلا چه تعداد لینک به ریشه اصلی سایت مثلا DGding.com داده شده است. بهتر شدن عدد دامین آتوریتی به صورت لگاریتمی است. یعنی رفتن از عدد 20 به 30 راحتتر از رفتن از عدد 70 به 80 است. ابزارهای زیادی برای محاسبه دامین آتوریتی سایتها وجود دارند. مثلا میتوانید از ابزارهای Keyword Explorer یا Link Explorer که Moz ساخته است، برای پیدا کردن دامین آتوریتی یک سایت استفاده کنید.
Page Authority یا اعتبار صفحه: طراحی وب سایت پیج آتوریتی (PA) یک سیستم شبیه بهDomain Authority است. با این تفاوت که به جای امتیاز دادن به ریشه اصلی دامنه، به صفحات مختلف امتیاز میدهد. یعنی هر پیج در اینترنت یک امتیاز از 1 تا 100 دریافت میکند و هر چقدر این عدد بیشتر باشد نشانه بهتری برای اعتبار آن صفحه است. با Keyword Explorer علاوه بر دامین آتوریتی، پیج آتوریتی صفحه را هم میبینید.
یک بک لینک خوب شامل چه مواردی است؟
همه چیز برای شروع کار به قالب سایت و ایجاد یک سایت برمیگردد. سایت بستر اصلی پیادهسازی مفاهیم سئو بوده و باید به طور پیشفرض یک سری استانداردها را رعایت کند. یعنی طراحی قالب سایت ما طوری باشد که Seo Friendly بوده و به سئو راحتی توسط موتورهای جستجو درک شود. یه این بحث اصطلاحا Website Theme SEO هم میگویند.
ساختار اصلی یک سایت را کدهای HTML تشکیل میدهند. یعنی همه چیز در آخر تبدیل به HTML شده و به کاربر نشان داده میشود.
زبان برنامهنویسی HTML
- 이전글An Above Ground Pool Deck Construction Guide 24.10.05
- 다음글10 Things Everyone Gets Wrong About The Word "Mesothelioma Claim" 24.10.05
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.